Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeporownanie przebiegu krzywych mocy i momentu wszytsko wyjasnia - pole pod kreska w przypadku silnika z kompresorem a wolnosscaego to zupelnie inna bajka - jak opublikuja wyniki z hamowni (a moze juz gdzies sa w necie) to bedzie to przepasc - poza tym wiele da wyrzucenie tego strasznego komina, zalozenie power commandera i poprawienie map, bo tlumiki i katalizatory robia teraz straszne a ten wyglada na 20 kg ;)))
Odpowiedzsa wykresy na stronie akrapovica ,wywalanie kominow katalizatorów itd. to już tuning my piszemy o seri która wyjezdza się z salonu ,wiadomo ze ta kawe łatwo będzie można podkrecic do masywnych 250 km wtedy nic w seri ztym niema szans na prostej ale w seri to inna bajka .
Odpowiedz